underbar dag!

Hejsan, hur mår alla idag? Själv har jag sovit ända tills halv 12 idag, vilket jag behövde! För igår sov vi ju bara i 4 timmar så det var skönt att sova idag. Vädret är ju underbart som sagt, kan inte bli mycket bättre. Just nu ska jag fixa lite saker här hemma och senare så ska jag in till götebörg och möta upp mammi, så ska vi kika lite där inne och så, mysigt! Blir dock ingen träning idag, men har ju tränat alla dom andra dagarna så man kan ju skippa en, och det är ju lov med ;) hahaha. Caroline är på ullared idag i alla fall så det bli nog bara jag som skriver idag men hon kanske kommer med ett inlägg senare idag, det får vi hoppas på! Men nu ska jag fixa lite här hemma, så det kommer ett inlägg sen innan jag åker.
puss kram johanna ♥





Kommentarer
Postat av: MESTELSA

hejhej!

vad händer nu i helgen?



www.mestelsa.blogg.se

www.mestelsa.blogg.se

2009-10-29 @ 12:29:05
URL: http://mestelsa.blogg.se/
Postat av: Anonym

jätte bra blogg,och fin ,helt underbar :D

Min blogg är inte lik din,men den är bra ändå tycker jag ;) Den handlar om hur man kan förbättrar sin självkänsla och självförtroende .ja,och så handlar den om massa andra sker som tonåringar går igenom. Du kan ju kolla in den,även om den kanske inte är någonting för dig,de den ett försök;)

Den heter ialf ; http://jjuno.blogg.se

2009-10-29 @ 13:35:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0