lager 157, inköpen

hejhej alla! :D
Idag har ju jag varit på lager 157
med kristin, det var jätte roligt verkligen och mycket skratt blev det som vanligt. Jag tycker själv dom hade lite dåligt med kläder, eller alla fall inte mig i smaken men jag hittade lite i alla fall. (kommer bild nedanför) Kristin hittade inte heller så mycket men en tröja som var gyrmt söt :) Nu ska jag göra mig ordning för vi ska iväg på middag till några kompisar, fast det blir nog inte så sent som att jag ska upp och jobbar imorgon bitti. men ni får ha en grymt bra fredag kväll allihopa! :D
puss kram johanna ♥ 


Svarta jeans -  vanliga
Blåa jeans - wrangler
Spännen - en rosa och en svart ros
Vit tunika.

lite fick jag köpt i alla fall :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0