I gotta feeling that's tonight gonna be a good night!

Hejhej alla glada!

Är inte värdet helt udnerbart? :) såd att caroline också har nämnt det, men man blir så himla mkt gladare när det är sol ute! I alla fall, nu på morgonen har jag städat hela huset, duktig som jag är (A) Alldeles nyss kom kristin över också, tänkte att hon skulle hjälpam ig med lite saker, haha! Ikväll i alla fall så ska vi käka middag hos mig och sen vara hos kristin, ska bli mycket roligt! kanske kommer in några bilder från kvällen sen om jag hinner, annars ses vi imorgon eller senare ikväll, ha det så bra!
puss kram johanna ♥



Kommentarer
Postat av: CHRJ

sV: Åh tacktack! Bra låt det där! ;)

2009-10-27 @ 16:11:47
URL: http://chrj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0