greys anatomy

Hej allihopa!

Kom precis innan för dörren, har varit på promenix med kristin, mycket roligt. Jag älskar verkligen att gå på promenad på kvällen och prata om dagen och allt möjligt, gillar vi. Så när jag kom hem från träningen förut, så kommer jag innanför dörren så luktar det thai mat :D det kunde bara inte bli bättre, det finns inget bättre än god mat efter ett tränings pass. (Y) Hur har eran dag varit?
Jag tycker ändå att vädret har varit helt okej idag, det var lite grått och tråkigt men det regna ju inte i alla fall, vilket var väldigt skönt för då kan man ju vara ute i alla fall :) har inte så mkt mer och berätta ska sätta mig framför tv:n nu och kolla greys anatomy, det är så jäkla bra!!
puss kram johanna ♥











Kommentarer
Postat av: rebecca franzén :D

promenader gillar vi ;)

2009-10-28 @ 21:03:27
Postat av: lisa

så sjukt bra är det :D

2009-10-28 @ 21:28:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0