frågar håret

hejhej!
Förlåt att vi inte skrivit på länge,
men imorse så så försov jag mig till jobbet, inte bra! så jag hann inte skriva innan dess, sen efter jobbet så möte jag upp caroline så gick vi och solade, :) sen ggick vi och köpte färg till mitt hår, för caroline hade redan köpte färg till sitt på ullared, smart som hon är. Men sen tog vi bussen hem till mig, och nu har vi frägat carolines hår, det blev mycket fint tycker jag, bilder kommer sdean på håret och hur det blev :) och nu står caroline och fixar med mitt hår för jag skall ju göra slingor så det tar ju sin tid, detta kan ju bli kul, haha! ;) ha en grymt bra lördag så kommer det mer inlägg ikväll,
puss kram johanna och caroline. ♥



Kommentarer
Postat av: Ewezi

Sv: okej :D händer en lördag som denna då? :D

2009-10-31 @ 16:56:46
URL: http://ewezi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0