första inlägget

Hejhej!
Detta är då vårat första inlägg så det kanske inte blir det längsta men det är ändå något :) Idag då så var jag och caroline inne i kungsbacka och solade och käkade lite lunch, mycket mysigt! Träffade också rebecca i våran klass när vi satt och åt. Sedan efter det så gick vi bort till kungsmässan och kikade lite, och sen tog vi en fika. Efter det skiljdes vi åt, caroline åkte hem och jag åkte vidare bort till sjukgymnasten. Det gick helt okej bra hos sjukgymnasten det är ju som det är, och sedan åkte jag viadre till nästa träningen. Nu har jag precis kommit hem och tror jag ska gå ner och ta något och äta, är hungrig efter träningen, men ni får ha det så bra,


puss kram johanna ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0