stressigt

Hej allihopa!
förlåt för då dålig uppdatering, men vi slutade skolan vid tre idag och sen var vi i klubbrummet och pluggade matte, för sedan skull vi in och träna! första träningen för mig sen jag var sjuk förra veckaan gick helt okej, men var helt slut i axeln, haha :) Men så ingen av oss har varit hemma förän nu, men så är det ibland, hoppas ni förstår! hur har eran dag varit då? Min dag har varit lite stressad, har prov idag gick helt okej, men sen har vi matte prov på tosddag så känner mig lite stressad för att jag inte ska hinna klart, men det löser sig säkert! :)
Dagens kanske kommer in senare idag om jag orkar och hinner, måste hinna plugga ltie matte + att desperat housewives bröjar 21.00 ikväll på kanal 5!
puss kram johanna♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0