plugga.

Hejhej!
hur mår alla idag :)
Jag kom hem vid 3 tiden idag, för bussen var ju verkligen jätte efterbliven. men jaja, sen satte jag mig ner och kikade på tv en snabbis för sen var jag tvungen att plugga geografi och samhäll. >.<
har ni också mycket i skolan nu? :) Ikväll är det ju MTV EMA som caroline skrev om :D:D:D wohoo!
SKa kika ett avsnitt av OC nu tänkte jag och sen läsa igenom geografin en gång! Blev dock ingen träning idag för mig, inte helt frisk ännu, men var i skolan idag i alla fall :D Men det är fredag imorgon, visst har veckan gått fort??:O men hur skönt är det inte med helg, jag klagar inte :) Men kanske kommer in en dagens sen. puss kram johanna♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0