middag

Hej svej! :)
Hur har eran dag varit?
Jag tycker söndagar är så grymt tråkiga, speciellt idag med för det var så tråkigt väder och jag var tvungen att plugga. Men nu har jag suttit och pluggat sen i morse, så jag tycker jag har varit riktigt duktig! Jag gick dock på en snabbis promenix med rebecca vid tre tiden bara för att få komma ut och få frisk luft, hade så ont i huvudet av allt plugg. Men nu kan jag det mesta på svenska provet, nån enstaka sak jag inte kan ännu, kan räkna på danska, haha :) Så nu är det bara geografin kvar men tror jag gör den senare ikväll och matten kan jag gå igenom men pappi imorgon, så det löser ju sig! Nu sitter jag och väntar på mat, luktar riktigt gott och sen ska jag ta det lite lugnt och kolla lite på tv blev ingen träning för mig idag heller, men det är rätt skönt, haha. Pratade med Emma idag också, jag ska ju upp till stockholm på fredag och träffa henne och Sara som jag inte träffat på över ett år nästa ;o så det ska verkligen bli skit kul, har man något att se fram emot i veckan :)
ha en bra söndags kväll, puss kram johanna ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

jätte bra blogg,och fin ,helt underbar :D

Min blogg är inte lik din,men den är bra ändå tycker jag ;) Den handlar om hur man kan förbättrar sin självkänsla och självförtroende .ja,och så handlar den om massa andra sker som tonåringar går igenom. Du kan ju kolla in den,även om den kanske inte är någonting för dig,de den ett försök;)

Den heter ialf ; http://jjuno.blogg.se

2009-11-08 @ 17:14:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0