lördag

heej alla! :)
hur har eran lördag varit? Jag gick upp 06.50 i morse,
jag kan säga att jag var riktigt trött. Sedan skjutsade pappa mig till jobbet vid 07.15 sen jobbade jag fram till 11 ungefär! Gick riktigt bra idag, dom var så snäll och lyssnade. Till skillnad från andra gånger, haha! Sen möte jag upp Kristin så åkte vi in till göteborg en snabbis bara och köpte lite saker, så det belv fixat. Sen åkte vi tillbacka hem, så var det meningen att jag skulle sova lite. Men blev inte så för pappas kompis och familj kom hit, så jag fick åka och köpa fikabröd, och dom är kvar här än. Men så ikväll ska jag och caroline till scandinavum och kolla på nåt, haha vet inte riktgit vad det är, men det ska bli trevligt :) Så nu håller jag på och göra mi iordning och hitta klder, vi hörs innan jag åker eller sen när jag kommer hem!
ha en toppen bra lördagkväll allihopa! puss kram johanna♥




Kommentarer
Postat av: Alma

Fin blogg cool design <3

du har en superfin blogg och den är jättebra också <3

Skulle bli hur glad som helst om du kunde lämna en liten söt kommentar på min blogg, Puss o Kram LOVE.

2009-11-07 @ 17:18:29
URL: http://palmiz.blogg.se/
Postat av: e l i n s

Sv; Ja, ellerhur ;oo

blev väldigt förvånad!

2009-11-07 @ 20:06:40
URL: http://estr.blogg.se/
Postat av: FEBB

Gud jag blir så himla glad, tack så jättemycket! :D

2009-11-07 @ 23:15:42
URL: http://febb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0