johanna gånger två

hej alla glada! :D
hur har eran dag varit? :) Jag hann plugga tillräckligt med matte innan träningen, sen så åkte jag och hämtadet rebecca, så stötte vi på grön, hahaha! (A) Sen åkte vi hem och käka, och sen åkte alla tre till träningen tillsammans! Theodor fick lite damp på träningen, eller ja det är ganska valigt för honom, hahah! jag och philip var bäst! :D mohahah! Sen tog vi bussen hem och nu har jag käkat och gått igenom matten med pappa och är klar! Så sitter fram för GREY'S med en kopp te, för jag har ont i halsen :S
puss kram johanna♥

johanna gånger två + rebecca, <3 love u!


Kommentarer
Postat av: Z A N D R A :)

sv: kul att du är med :)

allt bra?

2009-11-12 @ 19:57:39
URL: http://decevven.blogg.se/
Postat av: rebecca ' :)

är bäst!

2009-11-14 @ 22:10:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0