fortfarande sjuk

hej allihopa! :D
hur mår ni? själv är jag fortfarande lite sjuk,
så jag var hemma från skolan idag, hoppas på att få gå till skoaln imorgon igen. Det är så jobbigt när man är borta från skolan för man missar så oerört mycket. Ikväll så är det ju desperata husfruar :D wohoo älskar det verkligen så innan det börjar så ska jag möta upp kristin och så ska vi ta oss en liten promenix så jag får komma ut lite, har ju suttit hemma hela dagen och nördat O.C :) men nuska jag gå ner och sammanfatta min samhälls debatt som är tills på fredag, vi hörs senare!
puss kram johanna ♥


Herregud va jag saknar calella! ;o GE MIG SOMMAR.




Kommentarer
Postat av: Anni

hoppas att du blir frisk snart!

2009-11-03 @ 17:42:51
URL: http://annizplace.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Tack så mycket! :)



Krya på dig ;)

2009-11-03 @ 20:09:47
URL: http://stockholmsflickans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0